aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Tuesday, August 17

mereka itu lebih hina dari segala cacian,lebih hebat dari iblis! aku sedih,bayi itu perlukan kehidupan,bukan kematiaan sadis!


punyai segelintir manusia makin lebih teruk dari zaman jahiliah.apakah yang mereka inginkan,semakin aku tidak mengerti.bayi itu masih kecil,dunia jua belum dilihat,tapi kau si durjana,lebih hina dari anjing,lebih hebat dari iblis.tahniah,kau mencari nama terus di wakaf neraka.aku tidak terlalu mulia,tapi aku jua manusia mahukan perikemanusian,kehidupan.mengapa perlu dibunuh bayi yang masih tidak kenal erti dosa dan pahala,mengapa perlu dihina bayi yang dikandung dan dibenih oleh kamu wahai si durjana.simpati pada si kecil,sifat sempurna,namun si kantung dan si semai punyai otak lebih bodoh dari lembu,lebih pintar dosanya dari si iblis lakhnatullah! tahulah engkau wahai manusia durjana,tiada seinci tanah akan melindungi kamu waktu mati,tiada si bayi menghulur tangan bila kamu terjunam jauh kedalam syurga iblis,hanya yang pasti,nama kamu wahai durjana,sudah terpahat sebagai sahabat iblis yang termasyur,bahagiakah kamu? fikirkanlah!

p/s:: selamatkanlah bayi yang tidak berdosa berterusan dibunuh oleh mereka yang bodoh akal dan akhlaknya! semoga mereka sempat bertaubat! aku sedih melihat bayi itu mati sedemikian mereka,kerana bukan itu tempat mereka,tempat mereka adalah di syurga kasih dan sayang,seeloknya kau pelihara bayi itu utk jadi insan yang lebih baik dari kesilapan engkau wahai durjana!
ya Allah,aku mohon,peliharalah bayi yang teraniyai.ameen.

2 comments:

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com