aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Tuesday, August 4

amanah saham 1malaysia

aku nk btol kan blik statement aku td...seunit RM1 jadi 1 lot persamaan 1000..so RM1 x 1000 = RM 1000 la kwan...hehehehe...sorry2!!!

amanah saham 1malaysia

kerajaan tlah mmperkenalakn amanah saham 1malaysia utk sume golongan tdak kira perkauman...so...amek kesempatan esok dibuka kaunternye untuk pmbelian saham tersebot...merebot la kita pluang yg ada lg2 pada org melayu..jgn lpas kn pluang y terbuka luas...seunit RM1 je pon...
1 lot baru seraus...terjamin lg..nk tgu ape lg...rembat la pluang ni....aku pn nk g buka akaun baru...
leh dbeli kt pos office,maybank atau ASNB!!!
cayok2!!!!

al fatihah




baru2 nie kita digemparkan ttg pemergian almarhumah yasmin ahmad pengarah terkenal dalam industri filem yg telah menervitkan filem sepet,mohsin,gubra...cite yg penoh style dan caya laaa kate org tuw kan...tp nk wat cane...ALLAH lebih myayngi bliau dan telah kembali kepadaNYA....jadi kita doakan la same2 kerahmatan ke atas roh beliau,,,al fatihah........................amin.....

forex

mgu lpas ngan mgu ni aku keje kt forex iaitu matawang asing...aku keje pnye keje aku nek bosan..ye la...nk tgu gaji aku kene ade investor dlu so dapt la komisen yg sodap ddengari dan keuntungan sama untk pelabur...tp mao la den nk cari org yg nk melabur 25k skali gus...eden ni bkn anak org kayo pn nk cari golongan camtu...xkan la aku nk suwuh mamak yg kojo kt d.e ni melabur..x ke mati akal mamak tu kang..
jd aku angkat kaki la dari forex...mano nk cari dwet kali ni aku pn tataw...perot makin bosa,rambut makin kurang...mmm...nasib2...tp wa bkan kaki mngeloh beb...skang org marah2 aku,gelak kan ak..mane taw masa akan dtg aku jd org yg power..hehehehe...berangan pown boley...x kono baya pown berangan nie...hehehehe..chow...

nicole juara open malaysia CIMB

jumaat hari tuw datuk nicole david men kt damansara squash tebuka malaysia dan hari berikutnye dia mlangkah ke final untk mnjadi juara,,,pergh...aku tgok cara dia main bapak style beb...slumber jer muka dia main ngan minah mat salleh tuw yg aku x egt name dia..ape2 pn dia da julang utk juara kali ke 5....wa respek la lu nicole...dpt uit tuw payung2 r kt aku ker kn...wa ngah kering nie...hehehehehe....congrat!!

pemansuhan ISA??!!

dalam 2 hari lps malaysia telah digemparkan dgan rusuhan besaran2 di kota raya kl dbuat pada hari sabtu lalu dgn mmpunyai 2 pihak puak yg satu menyokong dan lg satu anti ISA..tujuan aku menulis ttg hal nie bkan nk myebelahi kedua2 pihak malahan aku membakang dan x myokong sama skali ke2 pehak tuw..pada aku tdak kire korg dibelah mane2 pown x berguna sbb byk menyusahkan pihak yg len terutama org awam dan peniaga...perlu ker adadkn rusuhan untuk ini sume padahal ada dewan rakyat,dewan parlimen dan mcm2 dewan la kt muka bumi malaysia ini utk korg mengajukan hal sedemikian rupa! dari korg duk jahanam kan harta benda yg ada kt malaysia ni uk kgunaan org ramai...x fikir ke pasal org len utk mncapai matlamat ni sume??? pnting sgt ker rusuhan ni tercetus utk slesaikan perkara yg x masuk akal ni? ape guna kertas dan pena dicipta kalo rusuhan dan kganasan yg korang agong2kan...korang taw x pasal korang sogo,komuter,peniaga kecik2 tu terpaksa tutup,org awam yg nk g kl g jalan2 ngan fmily pun payah,apa pandangan orag asing bila melihat malaysia sbgai negara yg aman dan penoh sistem demokrasi ni tercalat imej nye sbb kn korg yg berfikiran rusuhan dan keganasan nie?
bila org luar kate kita sbgai pganas sume mulut bising menentang tp ini lah attitude yg kita da bongkarkan kpd warga asing dan pandangan negara lain ttg rakyat malaysia yg telah merdeka lebih stgah abad..ape pon yg penting setiap yg berlaku kt hidop ni ada pencetus idea tersebut,org itu la yg layak untk kita sumbat ke dalam ISA sbb mnyusahkan bkan individu ttp org ramai...jika tersumbat nye org yg camtu ini baru la fungsi ISA iaitu menyumbat mereka yg bakal menhuru harakan sesebuah negara..huh!! chow...

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com