aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Sunday, March 14

KIERON WILLIAMSON setaraf Picasso jual lukisan RM57,664~~wow!!



~KIERON WILLIAMSON~


korang penah bace pasal budak sorang nie? kalo korang nk taw kieron nie kn budak2 je lagy dude!
umur dia baru la 7 tahun..mak oih..hebat la ekau ni jang.
.

dlm mase 15 minit jer dia dpt jual beberapa lukisan dia yg berjumlah RM 57664
kalo lagy sejam...
ko pindah malaysia da leh beli integra ngan banglo ko taw...
bayangkan la umur setaraf budak nie di sama taraf kan ngan picasso..

~Pablo Picasso~


nk taw name penoh picasso ape?
Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y pocasso
~Picasso~
orang spain..
haa..ni bukan aku reka..
kalo x percaya g taip biografi picasso kt wikipedia
haa...tgok la sendiri...
dia pon da xdo da kt dunia ni lagy..
1971 dia jalan da...
picasso nie org terhebat dalm lukisan2 nie...
lukisan dia mmg mahal nk giler...
kadang2 aku pn tak paham ape kene la dorang nie beli lukisan mahal2 gitu
sampai ade harga berjuta...
ape ke sakai bunyi nyer,,
tp x leh kongdem dorang sbb itu lah minat mereka..kn..

bayangkan kieron nie da di sama tarafkan ngan picasso dlm usia dia 7 tahun..
can u imagine what label of him in 20 years becoming?
fuhhh....
tahniah...
rezki kau handal melukis...
gud luck aku ucapkan walaupun kieron williamson tak tahu pun aku ucapkn kt dia...
tu jer la serba sikit yg aku taw pasal nudak nie ngan picasso..
dan..
aku pun x minat sgt lukisan..
hehehe...
just amazing for me bout this jeh..
~kihkihkihkih~


~nie antara koleksi dari kieron williamson~




~nie plak koleksi dari pablo picasso~




~maBul&pErHenTiaN iSlaNd~








~mabul island~

~perhentian island~


hey guys! wassup dudes? okey...ape aku nk citer hari nie bkn ade ape sgt pn..juz tgan aku gatal nk menaip..da tu terfikir lak pulau2 yg selalu member2 aku citer...

..mabul dan perhentian island antara tempat2 dan pulau yg mmg nk sgt2 aku pergy...
sbb antara dua2 tempat nie tmpat yg sgt nice environment ngan view dia yg terbaik!
aku dgr citer nie dr member aku yg mat diving sorang nie..
byk gak aku dgr citer pasal pulau2 nie...
tp aku dgar dan leh teruja jer la..
sbb aku mmg x penah pergi..
so..
pling pantas...
aku taip goole search...
dan sume di hujung jari kita...
hehehehe
aku pn tgok jer la kt internet jer...
memg lawa!!!

~jernih nyer la air laut dorang~



~nice view rite?~

terutama mabul island...
so aku mmg da makin teruja..
lagy2 maybe april nie aku nk g amek cam lesen la sng citer..
tp just certificate jer blom license...
~discovery scuba diving~
so nt aku leh dive sedalam 12 meter ke dlm laut...
slow2 la..bleh la kiranya tuw...
..basic diving..

dan itu la impian aku selama nie...
menyelam di dasar lautan..
yg penuh ngan panorama yg aku x kn dpt lihat di darat...
so..
kalo aku ade rezeki dan kewangan mengizinkan..
maybe ade plan nk ke sana..
bila tu jgn tanyer aku...
dan bulan madu aku mmg nk ke sana..
..(senyum nmpak gigi)..
orait..
aku da upload sikit2 pict dr google da pn..
lame da upload skang baru ade peluang...
nk post kt blog bulat aku nie...
huhu...
....daaa.....

sunset at mabul island

pulau perhentian

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com