aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Sunday, March 14

KIERON WILLIAMSON setaraf Picasso jual lukisan RM57,664~~wow!!



~KIERON WILLIAMSON~


korang penah bace pasal budak sorang nie? kalo korang nk taw kieron nie kn budak2 je lagy dude!
umur dia baru la 7 tahun..mak oih..hebat la ekau ni jang.
.

dlm mase 15 minit jer dia dpt jual beberapa lukisan dia yg berjumlah RM 57664
kalo lagy sejam...
ko pindah malaysia da leh beli integra ngan banglo ko taw...
bayangkan la umur setaraf budak nie di sama taraf kan ngan picasso..

~Pablo Picasso~


nk taw name penoh picasso ape?
Paula Juan Nepomuceno María de los Remedios Cipriano de la Santísima Trinidad Ruiz y pocasso
~Picasso~
orang spain..
haa..ni bukan aku reka..
kalo x percaya g taip biografi picasso kt wikipedia
haa...tgok la sendiri...
dia pon da xdo da kt dunia ni lagy..
1971 dia jalan da...
picasso nie org terhebat dalm lukisan2 nie...
lukisan dia mmg mahal nk giler...
kadang2 aku pn tak paham ape kene la dorang nie beli lukisan mahal2 gitu
sampai ade harga berjuta...
ape ke sakai bunyi nyer,,
tp x leh kongdem dorang sbb itu lah minat mereka..kn..

bayangkan kieron nie da di sama tarafkan ngan picasso dlm usia dia 7 tahun..
can u imagine what label of him in 20 years becoming?
fuhhh....
tahniah...
rezki kau handal melukis...
gud luck aku ucapkan walaupun kieron williamson tak tahu pun aku ucapkn kt dia...
tu jer la serba sikit yg aku taw pasal nudak nie ngan picasso..
dan..
aku pun x minat sgt lukisan..
hehehe...
just amazing for me bout this jeh..
~kihkihkihkih~


~nie antara koleksi dari kieron williamson~




~nie plak koleksi dari pablo picasso~




1 comment:

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com