aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Sunday, March 14

~maBul&pErHenTiaN iSlaNd~








~mabul island~

~perhentian island~


hey guys! wassup dudes? okey...ape aku nk citer hari nie bkn ade ape sgt pn..juz tgan aku gatal nk menaip..da tu terfikir lak pulau2 yg selalu member2 aku citer...

..mabul dan perhentian island antara tempat2 dan pulau yg mmg nk sgt2 aku pergy...
sbb antara dua2 tempat nie tmpat yg sgt nice environment ngan view dia yg terbaik!
aku dgr citer nie dr member aku yg mat diving sorang nie..
byk gak aku dgr citer pasal pulau2 nie...
tp aku dgar dan leh teruja jer la..
sbb aku mmg x penah pergi..
so..
pling pantas...
aku taip goole search...
dan sume di hujung jari kita...
hehehehe
aku pn tgok jer la kt internet jer...
memg lawa!!!

~jernih nyer la air laut dorang~



~nice view rite?~

terutama mabul island...
so aku mmg da makin teruja..
lagy2 maybe april nie aku nk g amek cam lesen la sng citer..
tp just certificate jer blom license...
~discovery scuba diving~
so nt aku leh dive sedalam 12 meter ke dlm laut...
slow2 la..bleh la kiranya tuw...
..basic diving..

dan itu la impian aku selama nie...
menyelam di dasar lautan..
yg penuh ngan panorama yg aku x kn dpt lihat di darat...
so..
kalo aku ade rezeki dan kewangan mengizinkan..
maybe ade plan nk ke sana..
bila tu jgn tanyer aku...
dan bulan madu aku mmg nk ke sana..
..(senyum nmpak gigi)..
orait..
aku da upload sikit2 pict dr google da pn..
lame da upload skang baru ade peluang...
nk post kt blog bulat aku nie...
huhu...
....daaa.....

sunset at mabul island

pulau perhentian

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com