aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Wednesday, February 9



apa berlaku ketika fikiran sedang bermain "roller coaster". serabut!

hye serabut! heehee..aku dah lama x update sangat blog aku sendiri. nak conteng kat dinding jalanan nanti MBSA duk saman2 aku. Mane lah aku nak cari duit nak bayo. ni je la tempat aku nak berpena mata kekunci!
ya! kepala serabut macam ada roller coaster yang duk hinggap dalam lilitan urat saraf tunjang otak aku masa ini! haa. aku pun dah naik serabut. Macam2 hal aku sedang fikir. Ade ke laut, ade ke sungai, ade ke muara, ke semak samun pun ada.Aarghh. serabut senang cerita! apa yang aku fikir biarlah hinggap senyap dalam otak dari terus membebel dalam alam nyata! tapi aku tak serabut benda merapu,tapi adalah sesuatu. :D heehee.. nak tau macam mana tahap serabut cipan otak aku skang ni? nah tengok kat gambar ni. --->
"kan serabut"

moral of today ::
** nak berjaya, apa yang berlaku hadapi dengan senyuman.
** kalau dah separuh jalan,hantam saja sampai ke atas.
** jangan serabutkan lagi benda yang sedang serabut,nanti kelibut.
** tawakal kan penting selepas usaha. kan. heeee.

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com