aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Tuesday, August 24

berjuta picisan doa dari hamba MU agar si dia kembali sembuh seperti sediakala,hidupkan dia dalam kejadian sempurna,agar kembali kesihatan dalam jiwa,diri dan semangatnya..amin!



sedang ramadhan datang menziarahi makhluk di bumi utk di uji keimanan & ketakwaan,
tika itu hadir segala ujian padanya, kelihatan pucat lesi dari bibir dan wajah tika dia memandang aku dengan seribu kelemahan utk berdiri,
bagaikan si rama-rama hanya mampu menghinggap di sebuah pohon menanti tumbuh kembali kekuatan sayap.
sang rama-rama sedang sakit menghadapi virus demam berlarutan,
umpama seorang puteri yang hilang permata,mencari hingga kepitaman,


"puteri kerinduan aku,si rama-rama ungu ezzah yang terlalu obses dengan rama2 berwarna ungu"

doaku pada Tuhan agar si rama-rama kembali sembuh,
kembali kuat,kembali tersenyum semula,

rindu pada senyuman si dia aku kepingan,

aku harap dia kembali sihat,sejahtera selamanya.
anggaplah ini dugaan dari maha Pencipta demi cinta pada hambanya,demi menguji keimanan dan kekuatan pada gantungan diri pada "YANG MAHA AGUNG".


**ku pinta doakan kesejahteraannya pada yang membaca.
** dia sedang berhadapan demam yang berlarutan mengakibatkan lemah sendi dan anggota badan.
**aku rindukan dia. kerisauan melanda :(
** maaf hanya picisan jiwang kala ini,kerna si dia.dan si kamu wahai pembaca.

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com