aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Friday, September 24

~salam syawal di ufuk pagi~

Salam syawal untuk semua,di bulan mulia,berakhirnya sebuah bulan yang penuh kerahmatan ramadhan,terbit fajar ceria syawal dalam kilauan warna,ingin aku hulurkan sepasang tangan dan menghulur jabat salam berserta berbutir kemaafan kepada semua,sekiranya ada salah silap mohon ampun dipinta,andai ada kata tersilap bicara,sudikan kamu maafin aku tidak kira apa jua,segulung harapan agar menjelang syawal bahagia,semoga kamu memaafkan salah dan silap tutur kata dan adat beradab,hanya itu aku pinta untuk syawal kali ini.ya semua.salam sayang syawal di bulan mulia,mari kita lebaran baru.. :) selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin tulus ikhlas dari hamba ~bulat2 kita@aboy@zulkefli sham kepada semua..sayang selalu semua.


selamat hari raya aidilfitri 2010


No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com