aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Wednesday, August 11











~jaLan sAna-Situ geNtiNg hIgHLanD~my claSSmate~

hye :D sajer ptg2 nk berbuka puasa nie tataw nak buat apa,maka lantas tangan ini memetik keyboard menghilangkan bosan dan sedikit kelaparan di bahagian perot(ketawa kecil).. bulan julai lalu aku dan member2 ade la pergi jalan2,suka2,orang kata sambil belajar sambil makan angin2 santai..mula planning mahu pergi ke singapore,dan 2nd planning pulak ke pulau pinang,dan kerana ada beberapa hal yg boleh dikonsider utk keseronokan,maka last decision adalah genting highland yg aku juga sudah pergi agak berulang kali seriously, ;) tapi aku layan kan jugak la..tiada masalah besar bagi aku.. hehehe..gerak dari shah alam jam 8.30 pagi dan balik ke shah alam semula jam 6.30 ptg dari tanah tinggi genting highland dan sampai ke rumah tepat jam 8.10 mlm waktu yg tertera di jam tangan aku juga di dashboard kereta sang kecil si joe adalah jam 8.15 malam :)..seronok sebab pergi dgn member2 kelas yg masuk air sikit mental2 mereka..hehehe...so aku akan selitkan antara gambar2 yg kami di sana sbgai entry aku kali ini.. :) daaa,..

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com