aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Tuesday, March 2

sekEtoL doNat beRsaMa~






tiada hadiah yg termampu utk aku hadiahkan pada dia utk kali ini..
yg termampu hanyalah seketol donut yg berbentok hati..wee~~ =)
aku time tuw ngah pokai sikit dlm isi poket nie...biasela kan..student..loan pown tak masok lagy,dulu kejer enjoy money selagi ade..x sedia kn canopy seblom hujan..
hambek kaw aboy...tersedak2 mencari dwet nk belanja daily..hampeh..tp bukan tu yg aku nk ceritakan kt sini...just story sikit la pasal me and her.. ;D




malam tu kami bertiga bersama kawan bb iaitu yana g ke petronas nk beli something for her frenz...dlm perjalanan kitorang ke petronas..aku ternampak Dunkin Donut (DD) da nk tutup,dok sibok berkemas..kebetulan malam tu duit ngah ade la katakan..aku pown kasi offer la sama dia..nk ker DD..dia pown kate nk2...haa..aku pn kasi layan jer...makanan ape sgt aku nk berkira..nt makan masuk perot awek aku jgak..yg kenyang pown dia..hati aku jugak senangkan..
pasal makan aku bkan ade hal sgt pown time berduit..selagy larat ekau makan yo..
dalam dok belek2 donuts ape yg dia nk..aku terpandang lak sebijik donut berbentok hati..
cam biase time tu la terpancul idea2 romantik la konon~~
(^O^) (ketawa)

dia da pilih dia punyer, dia pn tanyer kt aku,nk x? nk yg maner? ngan slumber cina aku tunjuk tu donut..so cincai punyer citer da bayor donut tu,ade la jugak utk yana nyer donut sekali,..orang kate bila kita nk kenyang,orang sebelah pun kene la kasi kenyang gak..baru la kehidupan orang kate..same2 merasakan..so sume da dapt donut..aku berdua g la berangkat g dataran s.alam jer(port biasa) nk makan kt situ..biler bukak jer box tu aku amek aku nyer..aku tunjuk la kt baby..
"bb,happy 3rd anniversary sayang,(senyum),dia pown balas tq sayang.."
aku makan sebelah dia makan sebelah...haa..tu jer la hadiah yg aku dapat bagi kt bb...hadiah sebuah kenangan dan kekenyangan (gelak)..da makan sume tuw ada la plak bonus question bb utk aku..dlm seploh soklan tp slumber badak aku jawab..so aku di kire tahap level lulus utk sume soalan..;D (bangga) hehehe....


ape pown baby,dd syg jer same kamu...dan dd da jawab jawapan sume tu seikhlas hati dan ia terjawap dari kata2 yg benar....
sayang kamooooo..
muahhhhhhhhhhhh!!!!
salam pelok ciom utk kamooo.........
**lagu baik2 sayang dari wali band pown aku downloadkan bg baby aku dgr~~wink ;D**


"sayang kamu seadanya"

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com