aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Tuesday, March 2

"daLam buLatNya cinTa aDanya kaMu & aKu"






cinta dan dia..
dalam keindahan maya aku hanya terbayang adanya kamu di setiap sisip alam ku
setiap lagu dan siulan ku adalah irama cinta yg hadir dari sinar cinta hati yg kamu cipta
dalam buaian angin yg bertiup adanya rindu dan sayang dari kamu
cinta dan dia adalah tembok asasnya cinta ini terbina bagaikan sebuah kota cinta yg hanya ade aku dan kamu
membawa cinta yg kita ada dgn kepercayaan yg kita ada
ombak akan bertalu memukul pantai..

begitu jua hati dan perasaan bila bertamu di hatimu
tidak pernah sesaat aku terhenti dalam hembusan nafas cinta kamu...
sendayu angin yg bertalu memberitahuku adanya rindu dari kamu utk ku..
aku tak pernah haus dari kehanggatan cinta yg datang dari kamu..
aku terlalu mewah dengan cinta yg kamu berikan pada ku..

aku sayangkan hembusan cinta yg hadir dari kamu
ia tak pernah lekang dari denyutan nadi ku.. kerna bagiku kau adalah nyawa dalam setiap detik ia berdenyut..
dalam kata2ku tiada ucapan sayang yg kamu mahukan..
dalam kerdipan mataku bagaikan tiada apa yg memercikan cahaya rindu aku pada kamu dalam hembusan lelah ku bagai di ladai ombak yg sayu...
namun hanya satu pintaku padamu..
walau ia tak kelihatan begitu terang dalam cahaya dunia cintamu..
ia tak pernah bergelap..
percayalah dari sudut hati lelaki ini belum pernah ade ketemu titik akhir bersama kamu.. terlalu besar sempadan utk aku menghadkan cinta dan sayangku utk kamu yang aku ingin biarkan cinta ini mampu menghampuskan duka lara di hati kamu..
kerna...
apa yang aku lambaikan adalah sinar kebahagian kamu...
sekuat termampu aku cuba utk membahagiakan kamu walaupun bukan dari lautan kemewahan utk mu..

siang dan malam aku hadir utk kamu..
biarpun dalam alam maya dan realiti mata mu
sayang..
mungkin lahirnya aku ini adalah utk kamu munkin lahirnya kamu adalah utk aku sekiranya takdir mengizinkan aku utk terus hanyut dalam cinta ini..
akan aku biarkan ia berenang dalam lautan cinta yg luas..

hanya utk kamu..
tersenyum..
tanda cinta ini adalah milik kamu...


** khas utk gadisku yg terlahir atas nama Nur`ezzah Bte Ma`ad@ my babygulz sempena harijadinya & ulangtahun percintaan kami utk yg ke-3 tahun pada 15 februari 2010.. ;)
i love you forever..hope we have the happy ending sayang... =D

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com