aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Monday, February 8

hope my sis going be okey...

holllaaaa all 2day....ape yg aku mau tulis kt bulat2 kita skang adalah aku nk doakan kesejahteraan my sis lia selepas pembedahan ke atas buah dada dia yg di sebelah kanan akibat membengkak coz susu kilang nyer tersumbat...alhamdulillah pembedahan da bjalan lancar...dia semakin pulih..dan semalam ahad dia da discharge dari hopspital putrajaya dalam kul 3 lebey gtu terus mai s.alam b4 dia balik kt umah dia d kuaters KLIA...ape yg amat aku kagumkan adlah ape yg berlaku pada hari sabtu petang apabila aku melihat keajaiban ciptaan tuhan & apekah yg mghbungkan ibu dan anak yg mereka kendong selama 9 bulan 9 hari(btol ker tim nie..ngehehe) bella my new nephew...umur x sampai lagy 2 bulan kot...dia da x dapat menyusu selama 2 hari dari ibu dia...pahtu apabila bella datang jer..bler ibu dia nampak jer bella..air susu tuw trus kuar mncurah2 ke bagaikan ke ladang gandum..hahahaaha....betol aku x tipu same korang...byk giler susu tuw korang taw...pahtu mak yg jaga bella ngan anak2 kakak aku tuw kate mmg akan jadi camtu apabila anak yg baru lahir jumpe ibu dia...secara instinct la gitu...waa..hebat..terpaku aku kt situ beb...1st time aku dapat tgok camtu...ape pown hope my sis okie la pasni..yeah...take care kak...we all love u....muaxxxxxxxx!!!!! daaa~~by bulat..

(nnt aku nk upload gambar bella yeah...aku nye kabel hp xde la.....) huhuhuhuhuhu...

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com