aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Powered By Blogger

Saturday, January 30

aku da konvo 2009!!!!!







25 Oktober 2009 persamaan Istiadat Konvokesyen UiTM Ke-71 sidang ke-15 pada ahad pagi majlis bermula jam 8 pagi aku telah di tabal sebagai alumni UiTM!!! hahahaha...aku happy gler tim tuw sebab aku da berjaya hadapi 3 tahun setengah beserta 2x aku amek short course kt UiTM jengka!! fuh! experience yg akan aku abadi sampai bler2! sue usaha aku da berbalas...aku berjaya tutop semua mulut2 yg berbisik kt blakang aku..aku bkan lg si manusia tanpa ada hala tuju..tapi aku khalifah yg berpegangan utk mencapai sesuatu dengan logik akal & usaha dan bukan hanya kate2 kosong...byk kisah kejayaan aku yg org tataw...ramai penyokong(supporter la kire~hehehehehe) yg stand behind my way lu taw....thanx to my parent..mak abah pasal give me a chance to prove my word and supoort me in financial and prayer all of the years till my graduation $ till now..to all my siblings...kak lia,kak ina,kak lin,yayang@jun tae,eidi & imran my last brader...i also would like to say thanks a lot to my love Nur'ezzah Bte ma'ad@my babylove coz ur supporting me since i in Uitm till now..thanx cayunk!!! muaaxxxxx!!!!!! ngan x lupe gak aku nk wish thanx kt sume kekawan aku yg msing2 sudi ajor aku yg tahap lembap gaban(pandai jgak kn) hahahaha....we together success!!! thanx to all lecturers yg sudi menghalalkan ilmu yg aku amek...tnpa dorang sape la aku...thanx Puan hasnizawati@PA sbb sudi lyan kerenah & problem aku stiap kali pendaftaran subjek! ngehehehehhee.....kpada rakan2 sperjuangan & my bbgulz,my younger sister...chayok!!!! kita wat yg terbaik!! hope success kay...hehehehhehe....salam senyom lebor....;D

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com