aKu aDaLah bULat

aKu aDaLah bULat

teRopoNg gOOgLe

Thursday, April 23

Cerita Lawak : Kawan Atuk
Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?" Seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan.

Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi apa???" (Atok marah tahap tertinggi)

Cucu: "Atok asyik bandingkan dengan kengkawan yang lain. Cu tak pernah pun marah bila atok tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok yang lain."

Atuk: "Tak sama apanyerr???"

Cucu: "Kawan-kawan sebaya atok semua dah jadi arwah kan?"

Atuk: "AsBestOSSs punya cucu*!%$^^%$& ....lahabau kau cu..

** x sume orang ni same,bengap nye atuk** hehhehe..

No comments:

Post a Comment

my music


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com